Välkommen till oss på supporten, det är vi som
hjälper er med allt det där som bara ska fungera

Vi har, enkelt uttryckt, en enda uppgift – att göra er som kunder nöjda! En del i detta är att hjälpa och stötta er i nyttjandet av de lösningar vi levererat, en annan del handlar om att leverera lösningarna på ett korrekt och professionellt sätt. Välj den servicenivå som passar er organisation, låt oss stå för resten.

Support och help-desk

Help-desk

Telefon: +46-8-568 441 40

E-post: support@stv.se

Testnummer, videokonferens

ISDN: 08-448 80 12, upp till 384 kbps

IP: 195.84.25.225, upp till 2 Mbps

H.323-ID: support@stv.se, upp till 2 Mbps

Smart Meeting – telefon-, web- och videomöten

Telefon: 020-688 688

E-post: smartmeeting@stv.se

Ange gärna ditt serviceavtalsnummer eller serienummer vid felanmälan, det gör det lättare för oss att snabbt svara på dina frågor. Om du väljer att kontakta oss via e-post får du en kvittens att vi mottagit ditt ärende.

Vår help-desk är öppen 07.30 till 21.30 helgfri vardag, övriga tider enligt överenskommelse. Supportsamtal tas emot av vår help-desk som utför inledande felsökning, upprättar ett supportärende med referensnummer och dirigerar sedan vid behov till relevant supporttekniker på 2nd-line support.