Digital bokningstavla till mötesrum
Tänk om det fanns ett sätt att snabbt och enkelt få översyn av kontoret och dess mötesrum? Det gör det, tack vare bokningsdisplayer som går att koppla direkt till organisationens kalendersystem!
Våra lösningar använder den senaste tekniken och är enkla att använda. De synkroniserar med den kalender ni föredrar i verksamheten, som till exempel:
- Office 365 – Outlook
- G Suite / Google Workspace
- Microsoft Exchange
Underlätta för möten
Med digital bokning av mötesrum underlättar ni för spontanmöten på arbetsplatsen. Samtidigt kan man helt få bort problemet med rum som står tomma på grund av no-shows, dubbelbokningar, osäkerhet kring vad som är ledigt, och avbrutna möten på grund av missförstånd och dålig översikt.
Enkel konferensrumsbokning med touchskärm
Om ni i nuläget har ett svårhanterligt, gammalt system eller helt saknar bokningspaneler så kommer en modern bokningsdisplay att göra stor skillnad för alla medarbetare och kunder som använder konferensrum. En digital bokningskalender kan dessutom ge användbar statistik över hur rummen nyttjas.